Jak na servis a reklamace SK
Pro rychlé a bezproblémové vyřízení Vaší reklamace nebo opravy dodržujte prosím tento postup!
1. Vytvoření reklamace přes náš e-shop, přesný návod, jak na to, naleznete zde: https://eshop.sapro.cz/reklamace-navod-na-vytvoreni-online_ma89.html
2. Reklamované zboží zašlete přepravní společnosti GEIS , GLS atd..
Prosíme nezasílejte poštou! Pošta zásilky nedoručuje, a tak vznikají dlouhé časové prodlevy při vyzvednutí zásilky.
Preferovaná adresa doručení reklamací:
Sapro, s. r. o. , Konská 455, 739 61 TŘINEC ,Česká republika
Další možná adresa:
Sapro, Supersat, s. r. o.
Slovanská cesta 672
022 01 ČADCA
3. upozornění pro koncové uživatele SK: U přístroje zaslaného na náš servis vždy uveďte:
telefonní kontakt (vyžaduje dopravce)
e-mailový kontakt (z ohledem na slovenskou legislativu je nutno mít odsouhlasenou cenu opravy předem)
přesný popis závady a jak se závada projevuje (usnadní to lokalizaci závady)
také doporučujeme pro urychlení napsat v průvodním dopise limitní částku opravy 500kč (odsouhlasení pak bude probíhat v případě vyšších nákladů)
U závad, které se projevují v součinnosti s jiným zařízením doporučujeme také přiložit dané zařízení. Např. Flash-disk, hard-disk, kartu (u problému s kartou) apod.
Reklamační oddělení:
https://www.eshop.sapro.cz/reklamace-navod-na-vytvoreni-online_ma89.html
E-mail: reklamace @ sapro.cz
Servis : +420 733 116 394, +420 591 008 317
E-mail: sapro @ email.cz , Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.